Продавець ЗРУЧНО Shop розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1255 відгуків
Накладний платіж тільки НОВА ПОШТА
пр. Володимира Івасюка 20а, Київ, Україна
Додати відгук

Гарантія іригаторів Waterpulse

Гарантія іригаторів Waterpuls

  • Споживачам гарантується відсутність і безкоштовне обслуговування іригаторів Waterpulse протягом двох років (24 місяців) на стаціонарні іригатори і 1 рік (12 місяців) на портативні іригатори з моменту придбання.
  • Гарантія надає вам право при виявленні в товарі недоліків, що виникли із-за дефектів виготовлення (тобто внаслідок обставин, за які відповідає виробник)
  • Оригінальна продукція Waterpulse виготовляється з матеріалів вищої якості і розробляється з урахуванням всіх нормативів, тим самим гарантуючи відповідність вимогам державних законів України.

Безкоштовне гарантійне обслуговування не передбачає:

  • чищення виробу або його деталей;
  • обслуговування, ремонт або заміну складових і комплектуючих частин із-за зносу (наприклад, батарейок, акумуляторів і насадок, шлангів).

Важливо розуміти, що під гарантію не потрапляють випадки, коли несправність виникає внаслідок недбалої експлуатації приладів.

Гарантія не поширюється на прилади, якщо несправність виникла через порушення правил експлуатації. Протягом гарантійного терміну зберігайте гарантійний талон і супровідні документи, щоб підтвердити дату покупки і фірму-продавця.

Звернення по гарантії розглядаються тільки в офісах компанії Waterpulse по будніх днях в робочі години.

Кур'єри не беруть техніку на гарантійне обслуговування і не змінюють прилади. Якщо виріб вийшов з ладу, зателефонуйте в офіс Waterpulse і розкажіть про проблему — фахівці компанії допоможуть вирішити проблему в найкоротші терміни.

Для звернення по гарантії в офісі компанії «Waterpulse» візьміть прилад та гарантійний талон.

 

Повернення та обмін товару

При виявленні дефекту або при поломці до 14 днів покупець має право на повернення суми, сплаченої за товар, або на відповідне зменшення ціни, або на усунення недоліку. Рішення по ремонту приладу або повернення грошей приймається не більше 14 днів.

Обмін товару належної якості можливий, якщо:

  • товар не складається у переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню, затвердженим постановою "Про реалізацію окремих положень Закону Україн "Про захист прав споживачів" від 19 березня 1994 р. N 172";
  • товар, не був у вживанні;
  • збережені фабричні ярлики, гарантійні талони, технічна документація та комплектуючі деталі;
  • збережена упаковка товару та товарний вигляд;
  • в наявності документи, що підтверджують факт і умови покупки;

При відмові від товару покупцеві повертається сума замовлення, за винятком витрат на доставку та витрат, що підлягають компенсації за рахунок покупця

У затверджений Постановою №172 від 19 березня 1994 р. перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, входять засоби гігієни порожнини рота і предмети особистої гігієни: зубні щітки, йоржики, іригатори і насадки.

Повернення товару неналежної якості можливий протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки при відсутності дефектів.

Контакти сервісного центру Waterpulse
+38 (073) 499 86 83
З 10.00 до 18.00 годин. В робочі дні.


При купівлі приладів покупець отримує касовий і товарний чеки та гарантійний талон.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner